.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش خیره کننده رزمی کاران مازنی

ورزشکاران رزمی استان مازندران  درسومین دوره دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی که در کیش  در حال برگزاری است موفق به کسب دو مدال طلا شدند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از شمال ورزشی  این دو ورزشکار که از اعضا منتخب تیم پایاهوت (موی تای سنتی) ایران بوده اند توانسته اند با بازی های خیره کننده خود و با اقتدار کامل در این مسابقات موفق به کسب نشان برتر شوند.
مهرداد عزیز زاده ورزشکار بابلی تیم منتخب ایران در وزن 57 کیلو که با آمادگی کامل و پشت سر گذاشتن تمرینات مداوم پا به این مسابقات گذاشته بود توانست با پیروزی های خیره کننده به فینال راه یابد و در بازی پایانی ضمن به نمایش گذاردن جسارت فروان که آوازه شیر بچه های مازندران می باشد با اقتدار حریف پر آوازه ترکیه را مغلوب تکنک های خود نماید و مدال طلا را برای کشورمان به شایستگی صید نماید.
همجنین مهران چریکی قهرمان پرآوازه قائمشهری که عناوین متعدد جهانی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد پس از بازی های خوب و پیروزی بر کاپیتان تیم ترکیه،دقایقی قبل در فینال به مصاف حریف افغانی خود رفت که در همان راند اول موفق به ناک اوت کردن حریف خود شد تا دومین مدال طلای این دوره از مسابقات توسط ورزشکاران مازندران برای کشور عزیزمان ایران به دست آید.
خاطر نشان در این دوره از جشنواره 1250 ورزشکار از 69 کشور جهان در 7 رشته رزمی تا اول آبان رقابت می کنند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.